Etsimme nyt mukaan kokeiluun 30 käynti-/kulttuurikohdetta Helsingin, Espoon ja Turun seudun alueilta. Sinulla on mahdollisuus päästä seuraamaan yrityksesi asiakas- ja kävijäarvioita kootusti arviointien keräämispalvelun avulla.
Kokeilussa keskitytään käynti- ja kulttuurikohteiden asiakasarvioiden keräämiseen, sekä tulosten seurantaan ja hyödyntämiseen teknisen ratkaisun avulla. Kokeilun tavoitteena on havainnoida asiakasarvioiden vaikutusta käyntikohteiden toimintaan ja saada parempi kokonaiskuva eri kohteiden vahvuuksista asiakasarvon luomisessa. Parhaimmillaan kokeilun aikana mukana olevat matkailuyritykset voivat hyödyntää tietoja ja tehdä toimenpiteitä asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi tuottaen lisäarvoa yrityksen arkeen ja asiakkaille sekä luoden taloudellista kestävyyttä.
Kokeilun toteuttaa HMMH Consulting Oy yhteistyössä TRanki Consultingin kanssa. Kokeilussa käytetään hollantilaisen Olery B.V.:n teknistä ratkaisua, joka kerää ja kokoaa automaattisesti asiakkaiden kerryttämää julkista palautedataa yli 40 matkailun arviointialustalta. Kokeilu toteutetaan huhti-elokuun 2023 aikana ja mukaan kokeiluun mahtuu 30 käynti-/ kulttuurikohdetta. Kokeilu on täysin maksuton matkailuyrityksille.
Arviointien keräämispalvelun avulla seuraatte kohteenne avoimia asiakas- tai kävijäarvioita julkisilta alustoilta, kuten Google ja TripAdvisor. Palvelu kokoaa kaikki arviot yhteen sekä muodostaa yhteenvetoanalyyseja ja nopeuttaa arvioiden tulkintaa sekä toimenpiteiden suunnittelua. Lisäksi kokeiluun osallistuvat kohteet voivat lisätä arvioiden yhteenvedon kotisivuilleen, jonka on todettu edistävän asiakkaiden osto- ja varauspäätöstä.
Kokeiluun osallistuville järjestetään palvelun käyttökoulutusta 16.5.2023 klo 9-10:30. Lisäksi käyttötukea on tarjolla koko kokeilun ajan.
Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan kokeiluun tästä
Lisätietoja käynti- ja kulttuurikohteiden asiakasarvioiden kokeilusta:
Hanna Lak
Hanna.Lak@hmmhconsulting.com
Tuomo Ranki
Tuomo.Ranki@TRankiconsulting.fi